Beautiful morning...

...vaknade imorse och solen sken och det va helt vindstilla :)
Helt klart väder för en power walk...så det blev bara upp ur sängen och på med träningskläder och ut i det fina vädret! Så klart inget batteri på iPoden men det gick bra ändå!
Nu väntar en dag med en massa studerande...ska skriva så mycket jag bara kan på min omvårdnadsjournal så har man gjort den och kan lägga det bakom sig!
Sen lovade jag mamma att sticka ut till dom och gå med Alice så får jag middag och förhoppningsvis låna bilen så jag kan handla lite mat för här är alldeles tomt hemma...
Roligare än så blir inte min dag...kanske kanske ska kolla på IFKs premiär match...får se om jag pallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0