Då va det fredag igen

Idag har varit den hittills mest hektiska, roliga, utmanande, spännande dagen på praktiken...har fått hålla tusen grejor i huvudet hela tiden och sitta ner fanns ju inte på tal mer än när vi dokumenterade...vi va på rullande idag dvs vi förberedde patienter för att komma ner till operation och tog upp dom när dom var klara...ojoj det va ganska rörigt må jag säga...men kul...känns i hela ryggen att det varit en rörlig (ja inte rörig) dag :)

Efter praktiken kom bror och Max så stack vi ner till stan...bror ville ha med mig som smakråd...haha den vana shopparen :)
Han handlade jättefina grejor och så va han så snäll och köpte en ny plånbok och ett par jättefina vantar till sin syster...tack för det :)

Nu har jag precis bokat banor till ikväll...då blir det bowling med bror, Max, Sebban och Andréa...
Väldans längesen jag bowlade sist men det ska bli roligt...konstigt nog va det bror som tog intiativ till detta...kryss i taket :)
Är dock trött som in i hell...men ska nog sova en stund nu innan vi träffas...power nap :)
Hoppas faktiskt på en inte alltför sen kväll...tråkis haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0