Det finns inga tvivel

Jag har verkligen valt rätt yrke...även fast arbetstiderna är skit och man måste jobba helger och helgdagar så är det iaf skönt att veta att jag gör något jag tycker är roligt och samtidigt hjälper jag människor!
Idag va jag med sjukgymnasten igen men imorron blir det tillbaka till det vanliga...
Där va ett gäng med sjuksköterskor som går kurs tre på avdelningen idag...dvs dom som går andra terminen...dom va runt och blev visade avdelningen och lite sånt...såg mest sådär bortkommna ut som man gör på första praktiken :)
Fyy va skönt det va att tänka tillbaka och veta hur skönt det är att allt sånt är förbi nu och att jag bara ska klara slutspurten...måste bara plugga satan nu dessa närmaste veckorna!

Fick riktigt sug efter min hund innan idag...va ute och power walkade i det fina vädert och överallt va folk ute och gick med sina hundar...ingen lika fin som min lilla älskling men ohh va jag saknade henne!
Hämtade ett paket från HM när jag ändå va ute och spatserade...skitbra träningsbyxor, en klänning och en jättefin farfarströja :)
Sa ju att jag inte skulle handla mer denna månaden men det kan jag nog lova mig själv hur många gånger som helst jag kan ändå aldrig hålla det...jag är helt enkelt ett hopplöst fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0