Do it or dont't...

...jag borde kanske gå och lägga mig...men jag är ju ledig imorron...
Är inte särskilt trött...har inte haft jättemycket att göra idag på praktiken så kanske därför...va inte med min handledare idag så då blev det inte så intensivt som vanligt...

Såg precis första avsnittet av Greys Anatomy...dock inte hela för jag va inte hemma förrän halv tio men oj jäklar va sorgligt det var...hade fått ett väldigt gulligt sms av Hannah...vi som alltid tittade på GA tillsammans och nu ska man vänja sig vid att kolla själv...men i tankarna va vi med varandra iaf ;)

Hade glömt mobilen hemma...aahh gud va sjukt beroende man är alltså...jag som alltid tänker när jag är på jobb att där ändå aldrig är någon som hör av sig så jag behöver egentligen inte ha med den...men när jag väl glömmer mobilen hemma så får man lite panik haha...dessutom hade jag ju givetvis ett missat samtal och tre sms bara för att!

Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite...tredje boken av P.J Tracy...skitbra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0