Dött lopp?!

Vet ni vad som är så himla störigt...att vakna på morgonen och tänka oohh va sköönt imorron slipper jag gå upp tidigt...att hela dagen gå och tro att man har sovmorgon dagen efter och sen när man väl tittar efter i kalendern så visar det sig att det inte alls va sovmorgon utan att det faktiskt va tidigmorgon och sen sovmorgon...aaahh inte alls kul...

Idag har jag fått va med en undersköterska...vi har tvättat och bäddat en massa sängar för alla patienterna skulle hem kändes det som...och inga patienter= inget att göra...så jag fick gå hem tidigt...vilket medförde att jag med Almås-boken i handen somnade i soffan...och vaknade lagom till Nigella på tv haha!

Har faktiskt tatt mig i kragen och pluggat lite...ska läsa lite till ikväll tänkte jag...innan det väldigt underhållande Svenska Hollywoodfruar...känner dock att jag hade behövt någon som pushade mig lite...en piska på ryggen typ!
Nä nu ska jag kolla i frysen vad det kan bli till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0