Drama!!

Lite resumé från fredagen...
Jag, Boel, middag, muffins, godis, film och en massa snack...
Ja så va det med det...nä men vi hade jättemysigt...Boel lagade jättegod mat till oss och vi proppade i oss så vi va alldeles ilamående (iaf jag)...kollade på en jättefin film som hette Life is a House!
Planerade lite snabbt en reunion för vår gamla gymnasieklass...ska bli spännande och se om någon faktiskt kommer...kanske bara bli Boel och jag tillsist haha!

Om bara ett par minuter ska jag sticka ner till stan och sjunga lite...Kulturnatta så vi ska sprida lite trevlig stämning med vår sång...tycker bara det är skit att heela dagen går åt för jag hade helst bara gått ner där sjungit och gått hem...nu måste jag istället stressa...
Stressade ut till moster och lämnade bilen...eller ja stressade och stressade vi hann äta frukost också :)
Men efter det stressade jag iaf och hann bli klar lite tidigare med dusch och allt sånt så jag hann blogga lite...men nu ska jag iaf ner där och sen hem snabbt som attan och hoppas på att Benny har övertalat NL att vi kan va där ikväll och förfesta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0