En vän

Jag har en vän som heter Boel Hedgren...
Vår vänskap utvecklades faktiskt på ett ganska konstigt sätt...
Vi gick nämligen i parallelklass på högstadiet och då va hon livrädd för mig och mina vänner...konstigt tycker jag för vi va ju hur snälla som helst...men det va kanske bara vår egen uppfattning hmm...sen råkade det sig så att vi hamnade i samma klass på gymnasiet...NV-nördar som vi va :)
Där lärde vi känna varandra för första gången kan man säga...och nu nästan tre år efter studenten är Boel den enda tjejen som jag pratar med från min gamla klass...vi har faktiskt bara blivit bättre vänner ju längre tiden går...vi träffas inte så super ofta för jag bor ju här och Boel bor i Lund men när vi väl träffas så är det som om vi träffas varje dag :)
Men anledningen till att jag skriver detta är för att Boel gjorde mig så himla glad imorse...hur trevligt är det inte att vakna av ett sånt här sms?
"Hej mitt älskade hjärta! Du anar inte hur mycket jag längtar tills på fredag. :) ska bli så himla mysigt!..."
Ja där stod lite annat också men det handlade mest om mat och bussar!

Helt enkelt en perfekt start på dagen...
Nu har jag käkat frukost och ska bara fixa håret innan jag sticker in till Malmö...helt totalt onödigt då jag mycket hellre hade stuckit bort till praktiken direkt men men!
Bara imorron också sen är veckan slut...längta!

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Åååh! Tårar! :) Puss puss puss! <3

2009-09-23 @ 22:45:48
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0