Finns det något bättre än fredagar?

Iaf fredagar som man är ledig på eller när man vet man inte jobbar dagen efter...då är fredagar bäst!
Morgonen började givetvis med att världens morgonpiggaste människa väckte mig...ska stänga av ljudet på mobilen varför gör jag aldrig det? Så alltså mitt eget fel...
Men sen gosade jag till mig i sängen och låg och läste en timme...sen blev det frukost och därefter en power walk...skulle ändå hämta bilen hos mormor och morfar så då passade jag på att slå två flugor i en smäll :)

Nu väntar Euroblommor (tror jag det heter)...mina blommor har nämligen dött...dom största givetvis som säkert kostar en del...jaja...så nya blommor blir det...sen ska jag ner till stan och fixa en massa ärende...kanske handla någon liten grej till mig själv hehe...
Mamsen är sjuk så jag ska ut och se om jag kan ge henne lite omvårdnad som jag ska va så bra på...och gå med hunden antagligen...
Sen styr jag kosan mot Lund :)
Ska ha myskväll med Boel!!
Ja det va väl mer eller mindre hela min dag...
Ganska så ointressant faktiskt men det skiter jag i för jag är så jäkla glad idag :)
Helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0