Från inget till en hel del...

Kände inte alls för att blogg precis...och ändå sitter jag här...har väl egentligen inget vettigt att skriva...jag gör ju inte särskilt mycket om dagarna mer än praktiserar så hur roligt är det...och allt annat som virvlar runt i huvudet vill jag inte skriva här alla gånger så därför låter jag bli :)

Men praktiserat har jag ju gjort ja....och idag va vi nere på 12:an och hospiterade där jag jobbade hela sommaren...kändes lite som att komma hem...här vet ju faktiskt jag var allt är och kan rutiner...och sen på eftermiddagen gick vi tillbaka till vår avdelning och då fick jag ta en väntelista alldeles själv med allt vad det innebär och det kändes riktigt härligt...jag kan!!!

Så det blev alltså ingen tidig dag idag inte...cyklade direkt bort och hämtade kläder från HM efter jobbet...mest va till lillebror så han kom och hämtade dom...hoppas han blev nöjd...riktigt snygga kläder va det iaf!
Och jag fick min fina kavaj...den va faktiskt riktigt snygg...så nu har jag nått att ha på mig till helgen om det blir fest med Cecil...glad!!

Ska snart sätta in vitlöksbröd i ugnen, göra sallad, koka ägg och sen ska jag pilla räkor :)
Blev så jäkla sugen...även om det är skittrist att göra det alldeles själv (brukar ju ha Hannah bredvid mig) så är det en snabb middag och så himla gott :)
Det blev ju ett ganska långt inlägg ändå...fast jag inte hade nått att skriva om...där ser man!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

2009-09-30 @ 13:15:37
Postat av: Hanzii

Åhhh pilla räkor vad gott! =)

Idag e det GA... kanske får höras av på sms eller något så det inte känns alltför sorgligt...!!!

Hoppas det e bra hjärtat, saknar dig!

2009-09-30 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0