Gammal fångad i en ung kropp

Jag är utmattad...trött som en 90-åring...
Första praktikdagen på avd 21 idag...många nya intryck, nya rutiner, nya ansikten och namn...
Fick dokumentera och dela mediciner själv...roligt roligt...har en riktigt bra handledare som verkar riktigt duktig så jag hoppas lära mig en hel massa under dessa åtta veckorna...antagligen kommer jag ha alla våra patienter själv nästa vecka eftersom min handledare tyckte det va en bra idé och gärna för mig...vill kunna känna mig någotsånär självständig när jag slutar!

Fick gå lite tidigare från praktiken för att ta bussen in till Malmö för att ha läkemedelsberäkning...somnade direkt på bussen...jäklar va trött jag va...ett under att jag vaknade innan Södervärn och inte sov enda till Centralen :)
Inte mycket till koncentration när klockan är så mycket men jag genomled genomgången som btw va väldigt enkel som tur va...huvudet kändes som sockervadd när jag satt på bussen hem och att ta fram korten och plugga till tentan funkade ungefär till Mobilia sen drev tankarna i väg av sig själv...

Och så klart hade jag mitt dumma nöt tagit fram kött som jag skulle ha till middag bara det att jag hade ju redan ätit lunch på jobb vilket betyder att jag bara skulle dricka en shake till kvällen...så fick jag ställa mig och steka kött bara för att det inte skulle bli dåligt när jag helst av allt bara ville lägga mig i soffan och dö!
Nu är jag iaf klar och har legat här ett tag och kollat lite på tv...
Funderar på varför jag inte har några planer till helgen?
Ganska skönt faktiskt...bara plugg och mys då antagligen!
Fredag imorron ju :)

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Meeeeen blomman du har en plan i alla fall=) Du ska krama MIG!!! =) Love

2009-09-03 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0