Godnatt då!

Har varit iväg och sjungit...utan min Hannah...kändes ju lite märkligt men jag överlevde :)
Det va faktiskt riktigt kul...fina sånger och det blir man ju alltid glad av!
En sång kan ju faktiskt få en på väldigt bra humör eller dåligt det berors ju på...
Känner faktiskt för att plugga in iPoden innan jag somnar bara för att höra Free Fallin och God damn your beautiful...kan bara inte bli trött på dom...

Den äldre generationen av vår släkt va här innan som jag sagt innan...nöjda och glada blev dom när dom fått paj och suttit här och tjattrat med mig i två timmar!
Det va iaf mysigt :)

Nu har jag precis duschat...och sängen väntar...
Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0