If I wish up on a star

Idag har halva min praktiktid på basplaceringen gått...eller jag har inte räknat veckorna men det va iaf mittbedömning idag och det gick riktigt bra...kändes rätt skönt att veta att man är på väldigt rätt väg :)
Efter praktiken va det bara hem och slå upp kollegeblocket och räkna...gick igenom lite gamla tentor!
Hoppas att jag inte ska missa något imorron får ju inte några fel alls...håll en tumme för mig :)

Fick för mig att jag skulle göra middagar att frysa in så i köket står nu en stor form med nån tonfiskgratäng/röra...gott blev det iaf fall!
Men tid tog det så det blev inte fler middagar än så!

Nu ligger jag bara här i soffan med datorn i knäet...har i ca en och en halvtimme försökt börja på min omvårdnadsepikris men telefonen har ringt och sen va jag tvungen att följa upp samtalen och det slutade med att jag pratat med både moster, mormor och mamma!
Min släkt är världens finaste :)
Ni är mer värda än alla pengar i världen och jag hoppas ni alltid får va friska och lyckliga!
Nu blev jag lite rörd här för mig själv...ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0