It's far from over

JAG ÄLSKAR GRAY'S ANATOMY!
Trodde nya avsnitt skulle börja idag men det va bara repriser...tittar på det sista avsnittet...så jäkla hemskt när man vet att det är George som är den modiga mannen som räddade en kvinna som blev påkörd av en buss men som själv blev påkörd...och som det slutar...vem av dom dör egentligen?
Nu längtar man ju verkligen till nästa onsdag!

Dessutom är jag ju sådär überkänslig förtillfället...känner för att böla mest hela tiden...vet inte varför...hormonell ja kanske vem vet...fast varför skulle jag va det...nä iaf så är detta avsnittet väldigt sorgligt...och så saknar jag Hannah som jag inte kan cykla bort till och kolla GA för då får jag cykla jäkligt långt och det orkar jag inte göra varje onsdag!

Jag saknar min lillebror...ska nog ta och ringa honom imorron...han bara jobbar och tränar och vill aldrig umgås med sin gamla syster! Fast jag träffade honom i söndags men ändå det är ju fleeera dagar sen!

Känner att jag har lite mycket energi för att gå och lägga mig...ovanligt att jag inte är trött men det är bara för att jag måste va trött nu...har haft så mycket att göra idag på praktiken och så mycket att hålla i huvudet så nu liksom bara det spinner på fast jag har slutat för dagen!
Måste verkligen försöka varva ner....aaaahhh!
Ska lägga mig i sängen och grämma mig lite för att jag inte är ledig imorron...haha ja!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Kan tro jag saknar dig med FeffeBlomman!

Kan du inte cykla hit? OM du gör det lovar jag att ha en brakmiddag färdig haha :D

Nu tittar jag på gamla repriser av GA, finns det något bättre program? Nä jag tror fasen inte det alltså...

Näää nu blev jag gråtfärdig.. Jag vill sjunga i kören med dig, jag vill bada vattengympa med dig, jag vill titta på GA och äta poppor med dig och jag vill få snefyllor med dig och inte komma ihåg vad som hände kvällen innan med dig!!... Kontentat är: Jag saknar dig!

2009-09-24 @ 11:46:09
Postat av: Jennifer

Jag kanske ska ta mig en funderar och cykla haha...nämen tåg iaf! Saknar ju dig med hjärtat! Kommer upp så fooort jag bara har en helg ledig!

2009-09-25 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0