It's like heaven

...sitter och mumsar i mig hallonsorbet...min absoluta favorit...eller ja egentligen så är allt med hallon gott :)
Va iväg med mamman min och handlade...tänkte att jag bara skulle fylla på lite i kylen med mjölk och yoghurt och sånt men det blev två fulla kassar på netto och en full kasse på Citygross...dyrt!
Nu behöver jag iaf inte tänka på det ett tag!

Andréa...jag har kommit på en ny drink vi ska göra...granatäpplejuice och krossad is, vodka eller någon annan sprit...kanske något mer...låter väl rätt gott? Krävs kanske något sött i också...we'll see!
Kanske kan få något tips?

Imorron har jag sovmorgon igen happy happy!
Sen blir det in till Malmö för lite omvårdnadshandledning och sen praktik tills halv tio!
Bara två dagar kvar till jag är ledig...ska bli såå skönt!
Nu ska jag läsa lite tror jag eller kanske ladda ner lite sköna låtar!


Kommentarer
Postat av: A

amen herrejesus vad det låter gott!! :D:D:D Ser fram emot nya drinkar ENORMT! :P Soon baby soon?!

2009-09-23 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0