Kissade nästan i byxorna...

...haha ja nästan iaf...
Jag och Andréa hyrde en riktigt bra skräckfilm igår...Hounting in Conneticut baserad på en sann historia...jäklar va den va läskig...Andréa skulle givetvis släcka alla lampor så här va nästan helt mörkt...sen låg vi här i min soffa jag bakom filten och hon med handen för ögonen(ibland)...usch så många scener där man hoppade till eller rent av skrek...men den är verkligen att rekommendera :)
För att vi inte skulle få mardrömmar avslutade vi filmkvällen med Slumdog millionair...den va också riktigt bra...världens sötaste ungar man ville bara ta dom och pussar och krama på dom!

Nu ska jag snart ner och träffa Hannah :)
Ska bli så roligt att höra vad hon har haft för sig nu dessa första två veckorna i skolan!
Har en del ärende så det blir nog liiite shopping också...men bara sånt som är nödvändigt :)
Efter fikan ska jag ta mig hem till mamma och pappa...tydligen skulle det bli stek till middag och det vill jag ju inte missa! Saknar min lillebror lite men han är så klart inte hemma...Prologen i Lund!
Sen film med Cecil ikväll...En shopaholics bekännelser :)
Passar oss utmärkt ;)

Nä nu plingade mobilen så nu väntar stan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0