Man mår som man förtjänar!

Vilken jäkla lördagskväll...gaalet!
Det blev förfest hemma hos NL...fick tjata lite på Benny den stackaren som egentligen inte ens hade råd att gå ut...men det blev riktigt roligt...en massa trevligt folk, bäddat för roligheter alltså!
Pimpelipimp haha!

Utgång blev det också...the Trend...har inte varit där på ett bra tag så det va faktiskt riktigt nice...sen blev kvällen bara bättre av att där fanns vissa människor där som bara gjorde mig så glad :)
Drinkarna blev btw rätt goda...har dock förstått att jag nog inte bör dricka starksprit ajaj :S
Idag känner man verkligen efterdyningarna...har legat som en död sill i soffan hos mamma och pappa hela dagen och pimplat coca...kollat på alla bra söndagsserier :)
Nu ska jag se vad Joel har för bra filmer på dator...söndagar är härliga men fasen va jag inte känner för att gå upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0