Min blivande man

Snart får ni se honom på planen när Sverige spelar mot Ungern...
Zlatan...orhh...manligare får man leta efter!
Sen att han har fru och barn är ju bara bagatell ;)
Hoppas iaf att dom kan ta och vinna ikväll!

Så ja nu sitter jag här och väntar igen...gör det rätt ofta har jag märkt...
Iaf så ska jag hem till Cecil om en liten stund...
Har nu blivit uppdaterad om Hannahs tillvaro i Växjö och fick samtidigt träffa den underbara Jessica :)
En Chailatte blev det och snack...och en kofta på Gina...höm...
Fick myst lite med min lilla hårboll och spelat lite PS3 hemma hos mamma och pappa...
Lillebror bangade middagen men moster tog hans plats vid matbordet...vem hade inte gjort det...pappas mat går inte för hackor...jäklar va gott det va...stek med hans egen brunsås och kokta grönsaker! Smusslade ganska snabbt med mig resterna hem :)

Kvällen är som gjord för mys i soffan...regn och blåst!
Välkommen hösten...med koftor, stövlar (oh va jag har längtat), stickat, tända ljus och raggsockor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0