Onsdagkväll!

Jag har egentligen inget alls att skriva...
Har haft en lång dag på sjukhuset med Meliorutbildning dock känner jag mig redan ganska hemma i det men repetion är alltid bra...sen hade vi lite genomgång av terminen...som sagt galet! Tenta efter tenta efter tenta...

Sen kom jag hem och gick en runda med Cecil...hon fick glada nyheter på vägen så det va mest jobbsnack hela vägen...men grattis hjärtat det behövde du :)
Försöker hålla mitt löfte till mig själv med motion minst varannan dag...kanske håller ett litet tag :)

Och nu har jag pluggat lite efter middagen...alltså inte mycket att säga...händer ju inte speciellt mycket när man spenderar dagarna med näsan i böckerna (haha jag har gjort det i två dagar och pratar som om det är flera veckor)! När ska alla bra serier börja igen? GA, Gossip Girl, Desperate Housewifes??? Aldrgi nått på tv på kvällen ju :(

Saknar verkligen plinget nu...why so quiet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0