Ordinary but so different

Samma som vanligt...praktik idag...och fick gå med samma sjuksköterska som igår för att min handledare inte va där...har gått riktigt bra dessa dagarna tycker jag...kändes så också när jag dokumenterade och sånt...
Fick gå lite tidigare idag vilket var väldigt välkommet...inte bara av mig själv utan även av Cecil som va sugen på en chai :)

Så det blev bara till att sticka hem och byta om och sen ner en runda på stan för en härlig fika :)
Chai och scones är riktigt underbart! Dock smakade chaien inte som den skulle...lättmjölk usch!
Efter stan cyklade jag bort till Ida på salongen och klippte och slingade...så nu är jag väldans korthårig igen...så jäkla skönt och snyggt som attan blev det :)

Hem och lagade chiliconcarne med en massa morötter, blomkål och färska champinjoner i...gott!
Och sen kom Cecil en runda för att kolla på frillan och mina senaste inköp...dock inget nytt på sistone men hon hade inte sett det senaste :)
Ja vi är väl lite knäppa vi :)
Nu ska jag gå och lägga mig...försöka somna lite tidigare än igår...slumrade lite men vaknade vid kvart i tolv och kunde inte somna igen förrän vid ett...usch va så jäkla trött när klockan ringde...not so nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0