Seconds, hours, so many days

Då är första skoldagen avklarad :)
Alltid lite speciellt att komma tillbaka efter långledighet...dock många glada ansikten!
Vilken termin vi har framför oss..det lär inte bli till att ligga på latsidan...jäkla många tentor och inlämningsuppgiter och seminarium samtidigt som vi ska praktisera iprincip på heltid...galet!
Jag ser redan mitt sociala liv flyga ut genom fönstret...näää skoja bara det ska jag se till att det inte händer!
Har redan varit så flitig och pluggat ett par timmar idag...både inför omvårdnadstentan och räknar lite läkemedelsberäkning...när man inte pluggat på länge så är det minnsan inte lika tråkigt...undrar hur länge det håller? :S

Riktigt härligt väder har det varit idag också...varmt som bara den...kanske ändå inte är slut med det fina vädret?
Avnöjt ett par kapitel i min nya bok ute på balkongen...längtar till pappa kommer och lägger klinker...kommer bli såå fint :)
Har precis duschat efter att ha ätit farmors kålpudding med färska champinjoner och sugarsnaps...gott...tänk att den va precis lika god som den va när jag fick den förra veckan när den va nygjord trodde jag inte
Och nu ja vad ska man hitta på nu...kanske kolla lite tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0