Sommarens sista andetag

Igår va en helt underbar dag...
Sov länge...ut på en power walk i det fina vädret...
Cyklade hem till mamma och pappa...hittade en skitbra bok i Joels bokhylla...la mig i solstolen och det va så varmt så tillsist låg jag där i bara underkläder...skööönt!
Gick en runda med min älskade lilla hårboll...snackade med moster!
Filosoferade på stranden...
Sen lite mer tid i solstolen innan familjen kom hem från jobb...och då blev det middag...
Sen cyklade jag hem och la mig i soffan...sträckläste klart boken för den va så jäkla spännande...sen började jag kolla på en film men blev så himla deppig för att jag kände att jag inte kunde kolla klart på den eftersom den slutade typ tolv och eftersom min klockan ringer så jäkla tidigt så kan jag inte va uppe så länge om jag ska komma upp på morgonen så jag bestämde mig för att gå och lägga mig...tio en fredag yes va kul!

Sov alldeles för länge imorse för jag va så himla trött...så jag fick stressa i mig frukost...
Sen väl på praktiken hade vi mycket att göra hela dagen...jag va så trött att det sved under ögonen...
Dessutom är det bannemig inte kul att praktisera på helgen när jag vet att jag hade kunnat va ledig vilket hade varit ännu bättre eller iaf jobbat och kunnat få ob och helgtillägg och hela det köret men nä...
Fick dock sluta lite tidigare vilket va jättesnällt...så det blev bara direkt hem och la mig i soffan och somnade...har precis vaknat nästan...sov i en och en halvtimme...

Nu känns allt bara så pissigt...JAG VILL VA LEDIG IMORRON!
Visst är det skönt att va ledig i veckorna men då är ingen annan ledig och det är mycket trevligare att va ledig när alla andra är det...
Sen dessutom är jag inte ledig förrän på fredag...det känns sådär....tenta på tisdag...som jag inte orkar plugga till...nää va allt är tråkigt!
Känner mig så ensam...vet inte varför...hade ju kunnat ringa någon och bara umgås ikväll men samtidigt känns inte det lönt för jag vet att jag inte kan göra nått kul för jag måste gå och lägga mig tidigt...
Jag är tråkig, tråkig, tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0