Spindelnät i hjärnan...

...eller kanske inte :)
Vi hade seminarium idag en stund efter att ha varit på rullande på förmiddagen...
Det va ganska nyttigt...jag kom på att jag har ju snappat upp en hel del på dessa veckorna som jag gjort hitintills...och jag kan kanske mer än vad jag tror? Mer tillit tills sig själv kanske ja...

Nu håller jag på att tvätta...favoritsysselsättningen...not...
Och håller på att räkna lite läkemedelsberäkning inför tentan...
Imorgon är jag ledig...riktigt skönt...hade dock varit ännu härligare om jag vetat att jag inte skulle praktisera hela helgen :(
Men dagen ska uttnytjas...iaf till att vila och plugga givetvis det ska inte glömmas!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva...mitt liv är inte så himla händelserik för tillfälligt...bara och å menar jag iprincip bara plugga, sova, praktisera...skulle gärna haft något annat att tillägga till den listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0