Tomorrow it's monday feels like wednesday

Äntligen är helgen slut...idag gick det ännu bättre på praktiken...kändes som att jag hade ganska bra koll på alla patienterna :)
Fick sluta lite tidigare så det va bara hem och lägga sig och sova en stund...trodde jag skulle orka gå på fotbollen direkt efter jobb med Andréa men nä...
Så det fick bli bara innebandy istället...och vilket match sen...skitlång...dom förlorade stort och där va asvarmt i hallen...ingen optimal första match alltså...men rätt kul att säsongen börjat igen...ska försöka se lite på damlaget också nu när lill-Schyllan blivit en sån stjärna :)

Riktigt skönt väder är det ikväll...jag, Andréa och Jessica promenerade hem från matchen och det va riktigt skönt...varmt i luften!

Jag borde verkligen skriva en omvårdnadsepikris eller plugga lite läkemedelsberäkning men det får nog bli en film istället :S
Nu hoppas jag att denna veckan går riktigt snabbt så att jag kan få va ledig lite...sex dagar i rad är inte optimalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0