Var tog orken vägen?

Jag losade stor på bowlingen igår...jag och Andréa fick en bana själva så vi hann spela vars fyra serier medans killarna bara hann med två eller tre kommer inte ihåg vilket...iaf så vann vi fast egentligen inte haha...
Efter bowlingen splittrades vi åt olika håll...jag hem till min soffa...trött som en dehydrerad kamel i öknen...
Satte på en film och somnade nästan omgående...hatar att somna i soffan...så himla ohärligt att behöva gå upp och tvätta bort smink och sånt för sen är man nästan pigg igen...

Vaknade givetvis klockan åtta idag...är väl inställd på tidiga mornar numera...
Idag blir det stan och inhandla lite till ikväll och sen ska jag och Andréa upp och kolla på fotboll...hoppas vädret håller i sig så vi slipper frysa som förra gången...
Men innan stan ska jag städa lite här hemma...kommer ju hit folk ikväll och då kan det ju inte se ut såhär...
Förfest hos mig ikväll blir det...jag, Andréa och grabbarna...ett tag sen sist!
Ska kolla lite vad man kan göra för frusna drinkar...kanske frusen vattenmelon som mixas med vodka och florsocker...låter väl rätt gott :)

Borde verkligen inte städa undan böckerna...eller ska man kanske va så lat och ta en dag ledigt från pluggandet?
Antagligen kommer jag inte slå upp böckerna om jag känner mig själv...
Nä städa istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0