And it's gone...

Men oj va mina dag har varit lååång...och lååångsamt har det gått...hade en patient idag och två upp från op så det va inte mycket jobb med dom inte...har städat och donat och haft oss istället...och nu på em kom Hanna med sin lilla sötnos Alvin...oh va söt han va...så sugen man blir...men nä!

Har precis betalat räkningarna...usch...och sista skulden till lillebror så nu har jag betalat hela Thailandresan själv :) och börjat spara till fickpengarna!
Ska iväg med mamma och handla om en liten stund så då går där väl ett par hundralappar...aldrig kul att handla mat...
Så knäppt egentligen...man jobbar och sliter i en hel månad...helger och sånt tråkigt mög....sen kommer lönen och puff så är pengarna borta som man slitit så hårt för...imorron ska jag unna mig något fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0