Änsålänge...

Dagens...

Inköp:


Middag:


Blev en snabb runda i stan med Cecil...men jag kunde inte låta bli att köpa väskan...kom på att jag faktiskt inte har någon bra partyväska och denna va inte särskilt dyr så jag slog till!
Middagen idag bestod av kyckling, tomater, sparris och sugarsnaps.

Skulle egentligen kolla fotboll med Andréa men det blev inget så nu ligger jag här och kolla resultat på datorn istället...
Oljade möblerna innan...det va ingen rolig uppgift...skittrist faktiskt! Men nu är det gjort så nu ska jag fortsätta tjata på pappa så han kommer och gör balkongen!

Hämtade btw denna igår...ska nog ha den till studenten...rätt söt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0