Counting the days!

Nu har jag avverkat två kvällar...sista idag...
Har varit helt okej...haft att göra så tiden har gått snabbt!
Igår fick jag en jättetrevlig nyhet på jobb :D

Mamsen va här igår och fikade...jag bakade scones som blev supergoda!
Sen stack vi och handlade blommor till min balkong...så nu saknas det bara golvet som pappa ska lägga sen är min balkong jättefin :)
Längtar tills man kan sitta där ute med en bok eller ett glas vin och snacka!
Hann med ett besök på kyrkogården också...hälsade på gamlemormor och morfar!
När jag va liten hade jag en udda favoritsak som jag alltid ville göra...nämligen att besöka kyrkogården...jag älskade att gå och läsa på gravstenarna...ja lite makaber va jag allt när jag va mindre!

Nu håller jag på att tvätta, skriva handlelista till imorron, städa och ska försöka äta lite frukost också...finns dock inte så mycket att välja på här i skåpen...trist!
Får väl dra på lite mascara för tiden går så snabbt så snart är det dags att gå till jobb igen!


Kommentarer
Postat av: Hanzii

Ohhh ja till sommaren ska vi göra om den super mysiga kvällen som vi hade på din balkong =) LÄNGTAR!!!

2010-04-08 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0