Far away!

"Du ser trött ut"
Det hör jag ungefär 1000 gånger om dagen...gaahhh jag vet...kan ingen säga något mer uppmuntrande istället :S
Hade blivit mycket gladare då!

Dagen idag gick ganska segt...flexa ut en stund innan jag egentligen slutade...
Vädret skulle givetvis svika precis när jag kom hem...varit jättefint hela dagen men sen blev det lite disigt...iofs hade jag nog ändå inte gått en runda...
Istället ställde jag mig framför spisen och lagade middag till kvällen och till imorron kväll...
Träning har det inte blivit på flera veckor nu...alltså pass då...vad hände där?

Något mer upphetsande har tyvärr inte hänt mig idag...nu ska jag ladda ner lite ny musik till iPoden och sen blir det DH och Cougar Town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0