Idag är min dag!!

Lite så här har mina dagar sett ut på sistone:
Fredagen handlade jag med mamma till kalaset och till lördagens middag...sen stod jag hela dagen i köket och gjorde tårta och mat till kvällen...tårtan blev riktigt god...bröllopstårta från Leila bakar kokboken!
Fick jättefina presenter och kvällen va riktigt mysig :)

Lördagen inleddes med tårta till frukost...världens misstag mådde så jäkla illa efteråt att jag va tvungen att gå och lägga mig igen och sova i två timmar till...sen efter tuppluren blev det en tur ner till stan...inom Cecil och sa hej och sen handla lite nödvändighter inför kvällen...fy fan va strumpbyxor är dyrt!!
Sen blev det till att fixa sig och hem till Carro för att ordna maten...blev en helt underbar middag med tjejerna...så lycklig jag är som har så fina vänner...

Jag, Sabina och Cecil drog vidare in till Malmö och till Sarah som också firade sin födelsedag och därefter blev det utgång och lite dauns...tyvärr slutade kvällen aningens dåligt men innan slutspurten så va allt toppen och då får man väl ändå säga att det va en toppenkväll...gud va bussen är dryg hem från Malmö, inte konstigt man är bekväm av sig :P

Söndagen låg jag under täcket heeela dagen och orkade inte ens svara i telefon...jag va helt död...illamåendet som jag har haft nu i tre veckor blir inte precis bättre när man är bakfull...usch...
Jag har iaf tagit tag i mitt hälsoproblem och bokat en tid på vårdcentralen så dom kan kolla mina värden och lite sånt...idag satt jag nästan rakt fram och sov på jobb...det är inte okej!

Och idag fyller jag hela 23 år!!
Har haft en fin födelsedag...inte blev man väckt av sång, paket och frukost på sängen men har fått många fina gratulationer under hela dagen och det värmer...tack så mycket :)
Boel kom hit och drack te och åt tårta med mig och sen bjöd min moster mig på kinamat :)
En helt klart godkänd födelsedag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0