Lite söndags tankar!

Söndag igen...gud va snabbt veckorna går...helt galet...
Idag har jag varit ledig...spenderat dagen hemma hos mamma och pappa i solstolen...härligt värre!
Spelade lite Gin Rummy med lillebror, Andy och Max...gick en jäääättelång runda med Alice och sen kom Cecil lagom till middagen och sen fick jag skjuts hem i deras nya bil...sjukt skön söndag! Dock trött som satan...

Igår jobbade jag..hade tre patienter så det va himla lugnt!
Fick gå lite tidigare vilket va skönt...så jag va hos Carro redan lite över tio och hällde upp första glaset vin!
Sen blev det utgång...har inte varit ute i Trelleborg på en hel evighet...hade riktigt roligt...dansade som attan!
Blev en rolig promenad hem med bästaste Johan och sen stöp jag i säng och sov som en stock till halv ett!

I fredags så blev det pizza och vin hemma hos Cecil och Micke tillsammans med Tommy...spelade lite Buzz som jag förlorade på typ alla gångerna...usch...
Men kvällen blev inte alldeles för sen...va trött som bara den...hamnade i sängen direkt och sov i ett par timmar tills jag blev väckt mitt i natten :)

Har varit en härlig helg trots att jag jobbade igår och heller hade legat kvar i sängen hela dagen!
Att solen varit framme hela tiden har ju inte gjort helgen sämre...har faktiskt tom fått lite färg på kinderna :)
Nä nu ska jag kolla Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0