Så va det med det...

Jag är inte så bra på det där att blogga på helgerna längre...verkar som om jag har ett liv förtillfället :)

Helgen bjöd på grillning i fredags med Cecil, Micke och Tommy...lite Wii som jag kickar ass på :P
Och sen en runda hem till Sabina och snacka lite med flickorna!
När jag väl hade tagit mig ur sängen vid tolv(!) på lördagen spenderades dagen hemma hos mamma och pappa...låg mest i lillebrors säng och kollade Vampire diaries...så jäkla bra!!
Hämtade lillebror från färjan...dom hade varit i Tyskland...fick kramat lite på Andy som va hemma och träffat dom andra härliga grabbarna, dom gör mig så glad :)
Sen blev det grillat igen på kvällen...gott!!
Avslutade kvällen som chaufför och sedan i soffan med P.S. I Love You!

Igår jobbade jag...en ganska lugn dag...avslutade söndagen hemma hos mamma och pappa...lite mys i soffan och sen bytade jag soffa till min egen och kollade lite på film...
Idag är jag ledig...blev väckt av lillebror som kom och slet i dörren...så eftersom solen sken utanför fönstret så drog jag på mig träningskläderna direkt...blev pw 30 minuter och 3,5 (Okej 3,2 om man ska va helt exakt) km i parken...ska försöka springa ett par gånger i veckan så kanske man orkar lite mer om ett tag :)

Nu håller jag på att tvätta...ska städa, olja möblerna och hinna ner til stan och köpa fisk om fiskbilen står där!
Ikväll blir det fotboll med ms Schyllert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0