Trööött!!!

Jobbat...som vanligt...en ganska lugn dag...lite stressigt imorse men ibland är det bara skönt för då går tiden!
Kom hem vid fyra-tiden och drog på mig träningskläderna direkt...blev en lång pw avslutad med två och ett halvt varv i parken och hela vägen hem...hann precis innanför dörren innan regnet kom...
Sen gjorde jag en gratäng...Squash, Aborgin (stavas det verkligen så?), morötter och lök varvat med köttfärs...blev faktiskt riktigt gott!

Nu är jag trött som jag vet inte vad...ögonen går i kors...Cecil har precis hållt mig vaken i sådär en kvart...nu ska jag försöka se Vampire Diaries utan att somna...
Imorron är det fredag :)
Fast jag ska ju jobba kväll på lördag men va gör det...jag kan hitta på nått på fredag och på lördag om jag vill...det är ju nästan som att va ledig!

Kommentarer
Postat av: Moster Katta

Det stavas aubergine, eller du kanske menar ursprungs befolkningen i Australien....

Morfar undrar när du kommer hem till honom och byter bakljus, han har fixat nytt. Jag har precis kört ett urhårt pass på det satans löpbandet, ska nu köra och handla. Tur att Maxi har öppet till 22:oo- Puss och kram

2010-04-22 @ 21:24:31
Postat av: Jennifer

Jag googlade väl fel då :) Oj det hade jag helt glömt får väl cykla dit där en dag då...och samtidigt passa på att utnyttja träningsmöjligheterna!! Du är duktig du! Kämpa på! puss!

2010-04-23 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0