Turning wrong into right!

Som alltid annars när man är ledig så gick påskledigheten svinsnabbt!
I fredags firade vi påsk på jobb med en jättegod påskfrukost...sen hade cheferna köpt ett jättestort ägg till oss fullt med godis som vi smaskade på hela dagen!
Tiden gick iaf snabbt på jobb och rätt som det va så va det dags att gå hem och va ledig i tre hela dagar :D
Pappa hämtade mig efter jobb, sen blev det middag hos dom och senare på kvällen film med Cecil!

Lördagen började med fint väder och en pw med Cecil...sen lunch i stan, fixade födelsedagspresent till Andréa och lite andra ärende blev avklarade!
Hem och sov en timme...fixade till sig med ett glas rött och sen hem till Cecil där vi lagade oxfilé, pasta och gorgonzolasås...till efterrätt kladdkaka :)
Sen bar det av till Andréas födelsedagsfest...hade riktigt roligt...kvällen bara försvann...och slutade precis som jag ville...fast jag vet att det egentligen inte är bra...ibland kanske fel är rätt?

Söndagen spenderades hemma hos moster med resten av släkten...påskmiddag och fira mormor!
Jag låg mest i soffan och mådde dåligt...vet inte varför jag inte blir av med detta skitet...illamående och trött...har lovat familjen att jag ska kolla upp det så jag får väl ta och slå en signal till vårdcentralen!
Hamnade iaf i soffan på kvällen och somnade givetvis mitt i filmen...sov 12 timmar och kände mig ganska utvilad när jag vaknade faktisk!

Hade kört mamma och pappa hem på söndagen så igår körde jag ut och lämnade bilen och tog med mig frukost ut till dom...sen låg jag i soffan under fm och på em körde pappa mig hem...hyrde film på vägen hem..."Up!", jättegullig film! Och "Trubbel i paradiset", ganska rolig! Har "Luftslottet som sprängdes" kvar så den får jag väl se någon kväll när jag har kommit hem från jobb!
På söndagskvällen blev det en promenad med Sabina och sen våfflor och lite snack :)
Trevlig avslutning på en härlig påskhelg!

Nu längtar jag till nästa helg...som alltid när jobbveckan börjar :)
Fast jag ska bara jobba tre kvällar sen är jag ledig igen...och på fredag blir det kalas för mig och på lördag tjejmiddag för mig och Carro!
Can´t wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0