Spendera för glatta livet!

Har påbörjat min jobbhelg idag....1 av 5 dagar!
Igår hade jag en ledig dag som började med en riktigt härlig joggingtur i parken, va duktig och körde lite intervaller i backen också :)
Sen hade jag ett besök hos doktorn inbokat för att kolla upp mitt illamående och magen...fick ta en massa olika prover men förhoppningsvis visar dom inget...och av en ren slump när hon kände på min mage så tyckte hon att min bukaorta va förstorad...jaaahaa...det är ju inte bra...så nu ska jag på ultraljud och kolla så det inte är något konstigt...känns ju sådär...men förhoppningsvis är det ingen fara och tydligen skulle jag inte oroa mig! Det gör jag ju givetvis ändå med tanke på att jag vet vad som kan hända om det skulle va något!

Efter doktorn blev det iaf kinamat med Boel...sådär lagom spontant :)
Kände mig lite skakad efter upptäckten hos doktorn och kände därför för att unna mig lite kinamat...så gott!!
Sen blev det en massa shopping med Sara och Boel...handlade jättefina presenter till lillebror nu när han fyller tjugo och en massa fina saker till mig själv :)
Mina inköp:
     
Sandaler från Scorett    Zoul, linne och jeans     Sjal från Gina och Vero Moda!

Handlade alldeles för mycket men jag kunde inte hejda mig allt bara va så fint ;)
Efter shoppingen åkte jag, Andréa och Linkan in till Malmö och åt glass och sen kollade vi bio!
Iron Man 2...riktigt bra! Mickey Rourke är en riktigt het man trots sin ålder...och Scarlett ska vi ju inte snacka om...tänk att se ut som henne...damn!

Idag när jag kom hem låg en avi på hallmattan så när jag hade stoppat i första maskinen tvätt cyklade jag bort och hämtade ut paketet!
Detta kom i det:
  
Svinsnygga lila klackar och en jättesöt tunika :)

Förutom att jag tvättar vilket är skittradigt...så har denna dagen varit ganska härlig...har precis bytat lakan...lät täcket och kuddarna ligga ute på balkongen och nu luktar min säng så gott :)
Och på tv:n går Vampire Diaries!!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ta sista tvätten...hoppas på att där går nån bra film på tv ikväll!


Kommentarer
Postat av: Hanzii

Underbart fina blomski! Och underbart att höra din röst, nu skulle jag bara vilja känna din doft genom en bamsekram...

2010-04-30 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0