100824

Körde moster till flygplatsen imorse...hon ska flyga till Kina den lilla räkan...tydligen med ett likadant flyg som vi ska flyga till Thailand med så hon skulle reka lite till mig :D

Har spenderat förmiddagen med Hannah...skopunkten hägrade...meningen var att jag bara skulle köpa ett par nya inneskor till jobb och ett par nya morronskor...men råkade visst hitta ett par fina svarta stövlar så dom fick också följa med hem :)

Trodde jag hade tvättid idag...men nä det va imorgon...så nu har jag hela em ledig till att göra ingenting...ska bara ut och hämta cykeln hos mamma och pappa!
Skönt!
Imorron är det åter till jobb...men bara tre dagar sen är det helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0