Boooring!

Har haft två så tråkiga dagar på jobb...tiden sniglar sig fram...jag gillar att ha saker att göra så man slipper titta på klockan hela tiden och undra vad man kan hitta på härnäst!
Har börjat fundera lite på framtiden också...har ett vikariat till januari...men sen då?
Ska jag verkligen söka dom fasta tjänsterna på avdelningen som ligger ute? Om jag skulle få en fast tjänst skulle det innebära trygghet...att kunna ta lån eller veta att jag aldrig behöver oroa mig för att inte få nytt jobb när viket går ut...
Men jag vill väl inte stanna där för alltid...jag vill ju läsa vidare...men till vad? Ambulanssjuksköterska? IVA? Usch det är jättesvårt att veta redan, jag har ju trots allt bara jobbat i 7 månader...
Men jag vill inte stanna här i Trelleborg föralltid heller, eller? Nä! Kanske börja smått och flytta in till Malmö? Skulle dock sakna min familj och mina vänner alldeles för mycket...jag är ju en trygghetsmänniska...och jag älskar att ha dom jag tycker mest om nära mig! Men det tar 30 min att köra från Malmö till Trelleborg...jag borde kanske inte tveka...
Vilket huvudbry!

Känns som en svacka förtillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0