Dancing on my own...

...känner egentligen inte för att blogga...har så mycket att skriva men jag vet inte om jag orkar...hände ju en del i helgen...

Blev kinamat och film med Cecil, Micke och Sabina i fredags...mycket trevligt!
I lördags bjöd moster på jääättegod brunch...vi började vina kl 12 och då kanske det lätt går att räkna ut vad som sedan följde...fest på kvällen och sen utgång...ångets dagen efter och bakfylla som inte ville ge med sig förrän i tisdags...jag ska aldrig må så igen! Men en oförglömlig dag med mina fina vänner :)

Jag jobbar bara just nu...jobbar, jobbar, jobbar!!!
It sucks!

Igår prövade jag mina nya inlines...körde ut till mamma och pappa! Glada blev dom för att jag kom och överraskade! Glad blev jag för jag fick in en fluga i näsan och behövde papper :S
Åkte med Joel och Sara tillbaka in till stan...hyrde film och köpte B&J :)
Brothers....snyftare...med ett dåligt slut!

Nu ska jag snart iväg till jobb...men först McLeods döttrar, som alltid när jag jobbar kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0