Höjden av!

Jag vet inte vad som händer men dagarna bara flyger iväg...jobb, jobb, jobb...lite fest och jobb!
Har jobbat helgen sen jag skrev sist...så egentligen har väl inte så mycket hänt...
I fredags va jag i stan med moster...handlade en massa bra saker :)
En ny jacka och en jättesöt tröja!
Sen stack jag hem till mamma och pappa och solade...sen blev det inte mycket mer utfört den lediga dagen...

I lördags va en riktigt hektiskt dag på jobb...hade sjukt ont i svanken när jag väl satte mig ner för att dokumentera...dagen gick dock snabbt så när jag hade slutat va det bara att sticka hem och lägga sig i sängen...sov en stund och sen va det kräftskiva hos Tommy...jag skålade i vatten, inte så väldans roligt...men festen i sig var väldigt trevlig...dock tidig hemgång för klockan ringde kvart i sex :(

Pappas sista semesterdag igår firades med stekt fläsk och löksås...en gång om året gör han det till mig och lillebror och det är ju sååå jäkla gott!
Men trött som en gnu så blev det bara middag sen åkte jag hem och sov!

Dagen på jobb idag har kantats av en massa fniss...inte konstigt när både jag och Karin jobbat helgen...härligt att kunna ha så kul! Dock sjukt trött just nu...tror det har varit en jobbigare helg än jag egentligen vill kännas vid..har ju knappt sovit något om nätterna och jobbat som attan...blä!

Nu håller jag på att tvätta...skulle egentligen träffas alla tjejerna här hos mig ikväll...men en efter en föll dom bort och tillsist kände jag att jag nog inte heller pallade så vi som va kvar ställde in!
Ska försöka fixa lite här innan jag somnar i soffan...så jag slipper det imorron...ska försöka att bara vara ledig...
Höjden av ledighet är ju att vara osminkad, göra precis vad man vill och helst inte för mycket...
Det ska jag försöka mig på imorron...önskar dock att jag hade "Hästarnas dal" hemma...läste ut "Grottbjörnens folk" igår hos mamma och pappa och nu har jag själv beställt hem hela serien från cdon! Om man vill läsa något intressant och ändå underhållande är verkligen hela Grottbjörnens folk-serien att rekommendera...
Nä nu piper mobilen...ännu en maskin klar...tvättstuga here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0