I-land, u-land!

Nästan precis hemkommen från en riktigt härlig myskväll med finaste Hannah, Malin, Carro och Andréa :)
Satt på A9 och mös med regnet utanför fönstert och löste lite världsproblem!
Härligt att bara träffas sådär och få snacka och uppdatera varandra! Behövs alltid!
Snart återgår ju vardagen till det vanliga för dom flesta med skola och liknande så vi får passa på att träffas nu när dom flesta av oss finns i samma stad!

När vädret är såhär...ibland varmt (råkade btw bränna mig de fjuttiga timmar jag låg ute idag), ibland regn och blåst så riktigt längtar jag till det bestämmer sig för att faktiskt bli kallt så man kan ta på sig mjukis, använda dom nya fluffskorna, tända ljus...sitta framför brasan hos mamma och pappa...och JULEN såklart! Jag älskar ju december :)

Nä...kanske hade det varit skönt med ett par veckors sol till...va ju faktiskt rätt skönt att ligga i solstolen idag :)
Meen nu ska jag iaf sluta drömma mig bort och gå och lägga mig och läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0