Jag står ut...

...nu har hela sommaren gott...semesterfirarna är tillbaka på jobb...snart återgår allting till det gamla vanliga igen...och jag hänger med ännu...varannan helg hela sommaren är snart slut...gör denna helgen också sen är jag ledig fem :)
Det har varit en riktigt kul jobbsommar...haft en massa medicinpatienter vilket vi inte har annars och herregud så mycket man lär sig...visst är det kul med våra plastikpatienter också, men det är mest rutin!
Kul att få träffa lite nya doktorer och lite annat folk :)

Igår hade jag min lediga dag inför helgen...fick ganska mycker gjort tycker jag nog...pw på morgonen, städade det sista efter förfesterna i helgen, va nere i stan och hittade en jättesöt blus(låter som nått mormor har på sig!) och en jeansskjorta, hälsade på Cecil och fick snacka av sig lite och sen blev det bio med Boel på kvällen...andra gången jag såg Eclipse på bio, och jaa den va lika bra! Taylor är bara aaahhh!
Råkade dessutom stöta på sötaste Hannah på bian som jag knappt träffat denna sommaren fast hon bott i samma stad vilket hon inte gör annars...men man kan lugnt konstatera att det är svårt att passa in tider när vi båda är hard working woman som dessutom jobbar om varandra på helgerna!

Hoppas denna helger går jättesnabbt för sen är det bara en massa kul att se fram emot :)
Ledighet, lite jobb, kräftskiva, konsert, utgång, Mikaeli...längtar längtar längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0