Måsten!

Jag skulle göra sådant som jag bara känner för idag...
När jag vaknade va det strålande sol och inte ett moln på himlen...damn...där sprack mina planer...
Solångest...vilket jag lider av bigtime...alltså satt jag på cykeln på väg ut till Östra stranden kvart över tio...said and done...elva låg detta arslet nere på stranden!
Sjukt härlig dag med bara ipoden och moster som sällskap...

Blev bjuden på middag av Boel aka BoelBitar!!
Hon gjorde köttröra med bönor och broccoli...det va mycket gott :)
Sen redde vi ut lite världsproblem...ni vet män och dieter och sånt viktigt!

Och nu...ja nu sitter jag här igen...försöker ladda hem lite ny musik...imorron väntar en jobbkväll och sen en 9-16-tur och sen är jag kanske ledig fredag, lördag och söndag :D
Hoppas på fint väder och mycket trevligt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0