Övertrött?

Var helt övertygad om att jag jobbade kväll idag...men som tur var så kollade jag i kalendern innan jag skulle gå och lägga mig igår bara för att va helt hundra...tur som fan att jag kollade för jag började 7 imorse...
Hade suttit uppe alldeles för länge och kollat på film...så det blev inte jättemånga timmars sömn...
Dock har dagen på jobb gått ganska snabbt...hela tiden något att göra!

Efter jobb gick jag bort och hämtade min cykel som har stått hos Andréa efter helgen...sen körde jag ut med mosters bil till henne...och power walkade hem...hann precis innanför dörren innan himlen öppnade sig!
Lagat middag...idag blev det skinkskivor, sugar snaps och tomater!
Sen för att inte somna alldeles för tidigt i soffan städade jag hela köket...och sen tog jag badrummet också när jag ändå hade ångan uppe...
Nu ska jag snart sätta på en film tänkte jag...tror knappast det är lönt för jag kommer väl somna direkt!
Men imorgon jobbar jag iaf kväll...helt säkert :)
Sovmorgon :)
Bara imorgon också sen är jag ledig FEM dagar :) Det längsta ledigheten denna sommaren!


Kommentarer
Postat av: Hanzii

NJUT av din ledighet älskling! Det är du värd! Idag började jag skolan, shiiit vad ovan man blivit av att sitta o lyssna och lyssna och lyssna... tenta om 2 veckor!!! Jag känner redan skolstressen haha!

Saknar dig redan blomman, jag önskar vi kunde ha våra kvällar varje vecka igen!

Ha det bäst och så hörs vi, du är även välkommen preciiiis när du vill =)

Älskar dig

2010-08-31 @ 12:40:28
Postat av: Jennifer

Det ska jag verkligen göra :)

2 veckor...det va bannemig tight...men det klarar du det vet jag :)

Saknar ju dig med men vi ses ganska snart iaf :)

Sköt om dig så hörs vi snart!!

Älskar dig

2010-09-01 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0