Pure happiness!

Ledig, ledig, ledig, ledig :)
Vaknade lagom tidigt...kl 9! Drog på mig träningskläderna och gick i en timme...svettig som ett djur...så jäkla svårt att veta hur mycket man ska ta på sig i detta knäppa vädret...iaf så hade jag nog fått lite mycket kläder på mig...eller så va det för att jag gick så jäkla snabbt :D

Efter dusch och frukost så tog jag cykeln ut till mamma och pappa...solen sken ju så solstolen kallade på mig...vi är ju fortfarande i augusti så man får ju ta de solchanser som ges...hann ligga i solstolen i nästan 2 timmar innan solen gick i moln...hmmm...men då va ändå lillplutten kissig så av med bikinin och på med kläderna...gick en lång runda...och precis nu när vi kom hem så började det regna!

Nu väntar middag med familjen och sen ikväll ska jag möta upp Hannah, Malin och Andréa för en öl(eller kanske isvatten för min del!) någonstans :)
Myspys och tjejsnack...precis som man vill ha det en ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0