Som blixten och lite till!

Idag har jag verkligen varit effektiv på jobb...hade så mycket att göra, ringa hit, ringa dit, skicka hem den, mediciner här och fixa där...mina undersköterskor är ju underbara så det gick superbra...men kände mig verkligen in action....och lite spänning blev det tillsist också...lite blod och sånt nice...en riktigt härlig dag helt enkelt...

Efter jobb utnyttjade jag att jag har bil denna veckan :D
Körde ut till mamma och pappa bara för att jag kände för att pussa på min lilla puppy!
Gosigast i hela världen! Sen blev ju mamma och pappa också glada att se mig såklart :)
Lagade lite mat och sen blev det matinköp tillsammans med Cecil och Micke...handlade kräftor till imorron :)

I helgen är det Palmfestivalen här i stan...fast för oss som va yngre för några år sen så kommer det nog alltid att heta Mikaeli :)
Imorgon blir det iaf kräftskiva hemma hos Andréa, bara alla vi tjejer...och superkul ska det bli för att så himla många kan komma, faktiskt nästan alla :)
Sen blir det väl öltältet eller något annat nere på marknaden!
På lördag spelar Anywhere but Here så då har jag dragit ihop ett litet gäng som ska gå och se dom...sen blir det förfest och utgång...änsålänge ganska oplanerat var men det ordnar sig alltid :)

Nä nu ska jag nog hoppa i duschen...sen blir det lite Mamutjägarna (är helt beroende av dessa jäkla böcker!) och sen är det snart dags för klockan att ringa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0