Spark i röven!

Ja dags att ta sig samman...tur man har ärliga vänner haha...
Jag ska verkligen försöka...början på ett nytt liv eller nått blablabla...
Mat, motion, lite mindre fest (kanske jag är trots allt ung och singel) och en början på att helt och fullt uppskatta allt med mig själv...för det ska man väl? Inte på ett sådär egoistiskt sätt...men kunna se sina fördelar och givetvis då också sina nackdelar...

Inte för att jag inte redan uppskattar en del saker med mig själv eller för att jag mår dåligt över mig själv eller nått sånt...för som min moster säger...jag är ju rättså rekorderlig (ja som cidern!)...passar tider, sjukar aldrig mig om jag inte är nära döden, går och lägger mig i tid för att annars är jag så dödligt trött på morgonen, bytar lakan en gång i veckan, lagar middag varje dag, dödar för det mesta inte mina blommor, pensionssparar...and on and on...ja det låter ju som en gammal kärring men sån är jag!
Hur kom jag nu in på detta....jo början på något nytt...eller strävan efter början på något nytt...
Efter Thailand blir det till att påbörja letandet efter en större lägenhet, köp av bil...och påbörja sparande till en NY-resa!

Nu känner jag att jag kommit igång riktigt bra med en massa planer...har ju förhoppningsvis en oförglömlig höst att se framemot :)
Nä nu ska jag ner i tvättstugan...sen blir det sängen...klockan närmar sig ju tio...skalmanklockan säger sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin & rolig blogg att läsa :)

2010-08-26 @ 12:39:05
URL: http://feelthewayifeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0