SpotOn!

Kan man säga att jag verkligen hade tur igår eller?
Sol på min lediga dag...regn när jag ska jobba :)
Jag är mer än nöjd!

Känns som om sommaren är påväg mot sitt slut även om det bara är i mitten av augusti...
Varför går alltid denna tiden så snabbt? Hösten segar sig alltid fram med sitt mörker och all kyla...men sommaren flyger förbi, man vill alltid hinna med så mycket men i slutet känns det som om man inte gjort något av det man hade velat göra!
Jag vill ha sommar lite till...bara ben, strand, långa nätter, grillning...jag har inte hunnit med det som jag hade tänkt...men kanske kommer ändå inte hösten kännas så lång eftersom jag har tre veckor i Thailand framför mig...men ändå...det hade varit nice om sommaren sträckte sig in i september!

Nä nu ska jag nog gå och klä på mig...sen blir det McLeods döttrar och sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0