Standing where you left me!

Vet inte riktigt hur jag ska börja...denna helgen har bara bjudit på överraskningar av alla dess slag...jag har aldrig blivit så förundrad så många gånger på så få dagar...

I fredags träffades jag och Andréa efter jobb och gick en snabbis på marknaden...enbart för att köpa filmer! Sen snabbt hem och fick en power nap på 20 minuter innan det var dags att hoppa in i duschen och börja fixa sig inför kvällen...
Blev alldeles för sen pga mycket svåra beslut kring klädval...men tillsist kom jag iaf iväg till kräftskiva hos Andréa...alla fina töserna samlade...kan säga att ljudnivån var inte av denna värld...men gud så roligt vi hade...
Ganska sent kom vi iväg till öltältet som överraskade med att vara sjukt kul...sen blev det efterfest hemma hos Coffe...kuul :) Jag och Anna dj:ade som tusan! Och sen ännu en oväntad vändning...dock en väldigt trevlig sådan!

Lördagen tilbringade jag i sängen med en bok...tills det var dags att fixa sig för att gå ner och kolla när Sasan och gänget spelade i parken...oh så bra dom är! Deras album finns på deras facebook sida, Anywhere but Here!!
Sen va det på det igen...pizza med Sabina och Anna och sen korkades flaskorna upp och fler slöt upp! En riktigt härlig förfest...
Vi gjorde ett tappert försök att komma in på Kristall men kön va way too lång så efter en stund beslutade vi att gå hem och fortsätta festa...så hem till Sabina igen...lite senare dök även eftersläntrarna bror och Lasse upp :)
Och även denna kväll bjöd på en mycket oväntad avslutning...men jag gillar ju överraskningar!

Underbar morgon...
Lite dumdristig satte jag mig i bilen och körde ut till mamma och pappa...hämtade upp två lik på vägen i form av bror och Coffe...dom stackarna skulle ut och spela fotbollsmatch...eller stackarna vet jag inte, det va ju självförvållat!
Sen har jag mest bara sovit i soffan hela dagen...återuppstod från min dvala någon gång vid halv fem...
Blev tvingad att gå en runda med hunden och det piggade upp :)
Tittade på film med mamma...It's Complicated...ganska söt film!
Och nu sitter jag här....är rättså nöjd över att jobba kväll imorgon...sovmorgon kan vara välbehövligt!
Nä nu ska jag kolla på Precious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0