Vilken helg...

...gick verkligen in för att leva upp till min unga ålder haha!
I fredags kom Carro hit och sen blev det Asti på balkongen...senare dök Elly upp och kvällen slutade senare på A9 och därefter med lite efterfest hos Elly! En lagom festkväll helt enkelt :)
Lördagens bjöd på ösregn hela dagen...vilket gjorde att jag inte behövde ha dåligt samvete för att jag tillbringade hela dagen i soffan...va så himla mysigt!
På kvällen kom lillebror, Sara och co till mig för förfest...Sara hade gjort hallonsnapsen som är så jäkla god!
Blev en riktigt rolig kväll...med utgång så klart :)

Så efter fest fredagen och lördagen låg jag som en död sill i mamma och pappas soffa hela söndagen...sov mest...åt och läste...perfekt bakissöndag!
Nu väntar en sex dagars vecka...dvs jobb till helgen...men det gör inte så mycket...för snart är jag ledig fem helger i rad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0