101208

Fy vad skönt det va med sovmorgon...behövde verkligen bara få lov att sova, sova, sova...
Trots att jag sov tre timmar på kvällen så hade jag inga problem att somna!
Vaknade med huvudvärk och alldeles stopp i näsan...men två Panodil och nässpray gjorde susen och nu är jag snart redo för jobb...

När jag jobbat min helg så är det bara två veckor till julafton :)
Satt och spånade på julklappar igårkväll med mamma...usch va svårt det är...men jag tror jag har kommit på ett par bra saker!
Ska ner och försöka handla allt på fredag...är inte ledig så mycket mer fram till jul och det skönaste är att gå i stan en vardag när inga andra är lediga och det inte är så mycket folk i stan...
Nä nu ska jag sätta mig och fixa mina julkort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0