Än är det inte slut...

Då får man börja sikta på nästa helgdag då :)
Nyår!
Jag ska va långledig till nyårshelgen och det ska bli så skönt...bara fyra jobbdagar denna veckan!
Idag jobbar jag kväll...har hunnit tvätta två maskiner och har suttit och funderat på om jag ska ta bort alla julsakerna...men det har inte kommit längre än till funderingar...kanske tar bort det imorgon!

Bara drygt två veckor till vi åker till Egypten :D
Ska bli rätt nice med lite sol och värme (förhoppningsvis) istället för all denna snön!
Har fortfarande inte tagit upp resväskan sen vi kom hem från Thailand och längtar till jag får packa den igen :)
Nä nu ska jag sluta drömma mig bort till solen ch gå ner och ta den sista tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0